Stav
Dokončený
Délka
75 m
Období realizace
6. 2018 - 11. 2018
Projektant
Ing. Jan Pracný Brno
Realizátor
TOMI – REMONT, a.s.
Rozpočet
3 577 180 Kč
Zdroje financování
SFDI, IF SÚS JMK
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Stávající mostní objekt byl ve velmi špatném stavebním stavu – VI. Vybudován byl v roce 1952 a byl tvořen dvěma polokruhovými cihelnými klenbami tloušťky 0,45 m, rozpětí 2x 2,50 m.
Nový stav:
Jednalo se demolici stávajícího cihelného mostu a jeho přestavbu na trubní propust. Tubus propustku je z kruhových korugovaných trub z HDPE DN 1400. Šikmá čela byla opatřena límcem šířky minimálně 500 mm z lomového kamene do betonu tloušťky celkově 300 mm. Po obou stranách propustku bylo osazeno ocelové silniční svodidlo Vozovka je provedena v plné skladbě v rozsahu daném velikostí výkopu pro založení propustu a výkopu po vybourané stávající konstrukci mostu, tzn. na délku 15,00 m. V rámci trvalého dopravního značení bylo v celé délce úpravy komunikace (75,00 m) obnoveno vodorovné dopravní značení.