Stav
Dokončený
Délka
88 m
Období realizace
5. 2015 - 12. 2015
Projektant
V-CON, s.r.o. – Ing. Jan Blažek
Realizátor
SDS EXMOST spol. s r. o.
Rozpočet
11 186 000 Kč
Zdroje financování
SFDI, IF SÚS JMK
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Stávající mosty 0435-2,3 byly ve velmi špatném stavebně-technickém stavu. Nosná konstrukce mostu 0435-2 byla tvořena zabetonovanými korodujícími I profily spřaženými degradovanou betonovou deskou. Ocelový trámový most 0435-3 o dvou polích s mostovkou z příčně uložených ocelových trubek byl napadený plošnou hloubkovou korozí a most bylo nutné provizorně přemostit. Úsek silnice III/0435 vykazuje poruchy povrchu obrusné vrstvy – trhliny a nerovnosti povrchu způsobené opakovaným prováděním vysprávek.
Původní provedení
Most 0435-2
Nosná konstrukce: ŽB deska + ocelové I nosníky
Délka přemostění: 7 m
Šířka mezi obrubami : 4,2 m
Most 0435-3
Nosná konstrukce: ocelové trámy I 320
Délka přemostění: 9,65 m
Šířka mezi obrubami: 3,8 m
Nový stav:
Rekonstrukce mostů spočívala v demolicích stávajících mostů a následným založením a výstavbou spodních staveb na mikropilotech, vybetonováním železobetonových rámových konstrukcí a položením nových konstrukčních vrstev navazujících úseků komunikace.
Pro zajištění provozu po dobu výstavby byla zřízena dočasná lávka pro pěší.
Nové provedení
Most 0435-2
Nosná konstrukce: ŽB rám se zavěšenými křídly
Délka přemostění: 8,225 m
Šířka mezi obrubami: 3,5 m
Most 0435-3
Nosná konstrukce: ŽB rám
Délka přemostění: 9,455 m
Šířka mezi obrubami: 3,5 m
Silnice III/0435
Staničení km 0,242 – 0,330
Délka úseku: 0,088 km