Stav
Dokončený
Délka
5 125 m
Období realizace
6. 2012 - 10. 2012
Projektant
Viadesigne s.r.o. Břeclav
Realizátor
COLAS CZ, a. s.Praha 9
Rozpočet
13 448 000 Kč
Zdroje financování
INV., EU
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Stávající silnice III/0523 byla v minulosti vedena jako zemská cesta důležitého regionálního významu. Po uzavření hranic s Rakouskem zde více jak 40 let nebyla prováděna žádná údržba ani stavební práce až do roku 2005. V rámci programu INTERREG IIIA byla v trase silnice III/0523 postavena cyklistická stezka v šířce 3,00 m. Na cyklostezce byl povolen dle bilaterální dohody, vjezd pro pěší, cyklisty, lyžaře, jezdce na koních a motocykly do 50 ccm, vjezd ostatní motorové dopravy byl zakázán.
Délka úseku: celkem: 2 583, 58 m
Stávající šířka: extravilán : 3, 0 m
Nový stav:
Staničení: 0,711 – 3,273 km
Délka stavby: Česká republika:: 2 562,00 m
Rakousko: 21,58 m
Konstrukce komunikace: 0,000 – 2,518:
Asfaltový beton obrusný ACO 11+ 40 mm
Spojovací postřik 0,3 kg/m2
Asfaltový beton ložný ACP 16+ 60 mm
Infiltrační postřik 0,7 kg/m2
Recyklace za studena RS 180 mm
Popis stavby:
Předmětem díla je rekonstrukce silnice III/0523 v délce 2 584 m. Stavba je řešena jako komunikace s víceúčelovými jízdními pruhy celkové šířky 5,00 m. Obousměrný jízdní pruh pro motorová vozidla je široký 3,00 m. Dále byl z obou stran proveden pruh šířky 1,00 m, který slouží jako víceúčelový pruh pro cyklisty. Pruhy jsou vymezeny vodorovným dopravním značením. Sklon komunikace je střechovitý 2,5 %. Komunikace je z obou stran lemována nezpevněnou krajnicí a silničními příkopy. Po 200 m byly provedeny výhybny šířky 6,00 m a délky 35,00 m. Ve staničení 2,518 - 2,58358 km byly nově provedeny všechny konstrukční vrstvy. Plocha vozovky je 13 087,50 m2.