Stav
Dokončený
Délka
684 m
Období realizace
10. 2011 - 8. 2012
Projektant
SÚS JMK, oblast Blansko
Realizátor
OHL ŽS, a.s.
Rozpočet
6 768 000 Kč
Zdroje financování
IF SÚS JMK
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Nejvýraznější poruchou křižovatky a navazujících větví jsou trvalé deformace povrchu (vyjeté koleje) s hloubkou místy až 80 mm. Dle zpracované diagnostiky vozovky (Consultest s.r.o., 9/2011) mají tyto deformace příčinu v nedostatečné odolnosti asfaltové směsi obrusné a ložní vrstvy proti tvorbě trvalých deformací.
Nový stav:
Bylo provedeno celoplošné frézování povrchu vozovky v tl. 120 mm, byly provedeny lokální sanace porušených v míst v tl. 60 mm. Na takto upravený povrch byl zhotoven dvouvrstvý kryt – ložná vrstva ACL 22 tl. 80 mm a obrusná vrstva ACO 11 tl. 40 mm. V obou směsích bylo použito modifikovaného asfaltu. Stavba byla dokončena provedením VDZ.
Sil. II/150 – délka úpravy 0,177 km
Sil. II/374 – délka úpravy 0,118 km
B. II/150 ul. kpt. Jaroše
Stav před rekonstrukcí:
Úsek silnice od vjezdu na parkoviště po vyústění MK od náměstí byl silně narušen četnými zásahy po haváriích vodovodu, povrch vykazoval trvalé deformace, zejména v prostoru křižovatky sil. II/150 s MK 17. listopadu. Město Boskovice provedlo v koordinaci s touto opravou výměnu splaškové kanalizace, rekonstrukci vodovodních přípojek a opravu stávajících chodníků (včetně výměny obrubníků).
Nový stav:
Po celoplošném, odfrézování stávajících živičných vrstev v tl. 120 mm byla provedena oprava přídlažby (dvojřádku z kostek), výšková úprava stávajících šachet a uličních dešťových vpustí. Po provedení spojovacího postřiku byl zhotoven dvouvrstvý kryt – ložná vrstva ACL 22 tl. 80 mm a obrusná vrstva ACO 11 tl. 40 mm. V obou směsích bylo použito modifikovaného asfaltu. Stavba byla dokončena provedením VDZ.
Sil. II/150 – délka úpravy 0,390 km