Stav
Dokončený
Délka
16 154 m
Období realizace
5. 2011 - 9. 2011
Projektant
Ing. Jiří Bajer, Brno Ing. Jaromír Rušar, Brno
Realizátor
Skanska a.s.
Rozpočet
44 100 000 Kč
Zdroje financování
IF SÚS JMK, EIB, EU
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Vozovka silnice II/379 měla plně vyčerpanou životnost. Deformace a poruchy krytu vozovky působily negativně na bezpečnost dopravy a životní prostředí. Dopravní závada před obcí Drnovice, tvořená nevhodným prostorovým vedením trasy, vykazovala zvýšenou nehodovost. Stavebně technický stav vozovky byl nevyhovující.
Délka úseku: 11 410 m
Stávající šířka: 5,5 - 7 m
Nový stav:
Staničení: 55,307 – 66,717
Délka stavby: 11 410 m
Šířkové uspořádání: zachovány původní parametry
Rekonstrukce vozovky v původní trase s lokální směrovou úpravou v úseku bodové závady Drnovice.
Součástí stavby jsou rekonstrukce navazujících úseků silnic, které byly využity pro objízdné trasy při dopravních omezeních na silnici II/379. Jedná se o průtahy obcí Račice - Pístovice v délce 2,813 km a silniční úsek Kojál – Kulířov v délce 1,935 km.
Celková délka nově upravených silnic - 16,154 km.
Konstrukce:
Asfaltový beton ACO11 S 5 cm
Spojovací postřik z modif. emulze
Vyrovnání asf. betonem ACO11 3 cm
Spojovací postřik z modif. emulze
Sanace poruch původního krytu
Objekty:
SO 101 II/379 Podomí - Drnovice
SO 101.1 II/379 Bodová závada Drnovice
SO 901.1 III/37365 Pístovice - průtah
SO 901.2 III/37365, III/37925 Račice - průtah
SO 901.3 Mostovka mostu 37925-3 Račice
SO 901.4 III/3785 Kojál - Kulířov.