Stav
Dokončený
Délka
1 000 m
Období realizace
9. 2009 - 7. 2010
Projektant
MATULA, projekční kancelář, Brno
Realizátor
COLAS CZ a.s.
Rozpočet
27 150 241 Kč
Zdroje financování
SFDI, IF SÚS JMK
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Povrch vozovky v celém úseku vykazoval značné plošné deformace, mozaikové trhliny a výtluky, které byly způsobeny nedostatečným odvodněním podloží vozovky, do kterého pravděpodobně (v průtahu) zatékala voda ze stoky, nevyhovující dešť. kanalizace. Stav vozovky byl mimo jiné způsoben značným nárůstem dopravy, na který nebyla konstrukce vozovky dimenzována.
Nový stav:
Jednalo se o rekonstrukci silnice III/40826 v průtahu obce Žerůtky a v úseku od konce obce ke křižovatce se sil. I/38. V průtahu obcí byly provedeny tyto stav. objekty:
IO 101 Rekonstrukce sil. III/40826
IO 101a Rekonstr. sil. III/40826, Žerůtky – křiž. I/38
IO 103 Objížďkové trasy
IO 301 Rekonstrukce dešťové kanalizace
IO 401 Přeložky vedení NN
IO 303 Přeložka vodovodu PE 32 do ČS
IO 410 Veřejné osvětlení
IO 430 Přeložka a ochrana kabelů Telefonica O2
IO 501 Přeložky a úpravy STL plynovodů
Šířkové uspořádání sil. v průtahu:
S 6,5/50 (ZÚ až 0,120), MO 7/30 (0,120 – KÚ)
Úsek od konce obce Žerůtky po křižovatku I/38 byl rekonstruován v délce 402,5 m. Kryt voz. byl proveden ve dvou vrstvách, spodní vrstva z ABH tř.1 v tl 50 mm, vrchní vrstva z modif. asf. betonu v tl. 40 mm. Objekt:
IO 101a Rekonstr. sil. III/40826, Žerůtky – křiž. I/38
Staničení průtahu: 1,790 - 2,310 (dl. 520)
Staničení extravilánu: 2,310 - 2,790 (dl. 480)
Celkové staničení: 1,790 - 2,790
Délka stavby celkem: 1000 m