Stav
Dokončený
Délka
1 154 m
Období realizace
11. 2008 - 12. 2009
Projektant
PK OSSENDORF s.r.o Brno
Realizátor
STRABAG, a.s.
Rozpočet
83 400 000 Kč
Zdroje financování
dotace EU, krajský rozpočet
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Stav komunikace v celé délce průtahu byl nevyhovující až havarijní. Délka úpravy II.stavby je 338 m včetně opravy žel. přejezdu a III. stavby je 700 m vozovky
II/427 a 116 m vozovky I/54. Součástí stavby byla úprava mokřadu u nádraží.
Konstrukce – penetrační vrstva s mnoha podélnými a příčnými trhlinami.
Nový stav:
Délka úpravy : 1 154 m (celkem )
Šířkové uspořádání: 7,00 m
Konstrukce:
Asfaltový koberec mastixový: AKMS 40 mm
Spojovací postřik: 0,2 kg/m2
Asfaltový beton hrubý: ABH 80 mm
Infiltrační postřik : 0,25 kg/m2
Obalované kamenivo hrubé OKH I 90 mm
Rekonstrukce vozovky proběhla výměnou všech konstrukčních vrstev vozovky
s přidáním příměsi nehašeného vápna na modul přetvárnosti 45 MPa. Odvodnění vozovky je svedeno
do jednotné kanalizace ( u II.stavby ) a dešťové kanalizace ( u III. stavby ) vyúsťěné do mokřadu.
Do provedené stavby patří i přeložky inž. sítí :
- přeložka STL plynu (II.stavba) a VTL ( III.staba)
- přeložka vodovodu a kanalizace
- přeložka telekom. kabelů drážních a telefonních.
Mech. zpevněné kamenivo: MZK 200 mm
Štěrkodrť : ŠD 180 mm
------------------------------------------------------------
Celkem: 590 mm