Stav
Dokončený
Délka
1 432 m
Období realizace
7. 2009 - 12. 2009
Projektant
Link. Projekt s.r.o.
Realizátor
OHL ŽS a.s.
Rozpočet
14 435 000 Kč
Zdroje financování
SFDI, IF SÚS JMK
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Původní most z r. 1910 byl jednopolovou, rámovou, železobetonovou konstrukcí. Příčel rámu byla tvořena 7 ks ŽB trámů se spřaženou železobetonovou deskou tl. 200 mm. Dle hlavní prohlídky byl stav spodní stavby hodnocen stupněm V, stav nosné konstrukce VI. Byly narušeny zejména krajní trámy nosné konstrukce, podemlety opěry, beton říms byl zvětralý.
Nový stav:
Nová mostní konstrukce je monolitická, železobetonová rámová. Stěny rámu (opěry) jsou konstantní tl. 0,7 m, příčel rámu je tvořena deskou tl. 0,35 – 0,70 m s kruhovými náběhy. Most je založen na vrtaných velkoprůměrových pilotách ø 900 mm (pod každým základovým pasem 4 ks). Římsy mostu jsou monolitické, železobetonové šířky 1,75 m, s ocelovým zábradlím.
Délka přemostění 7,630 m
Délka nosné konstrukce v ose mostu 8,913 m
Světlost mostního otvoru - kolmá 6,200 m
- šikmá 7,630 m
Volná šířka mostu 9,500 m
Překonávaná překážka Lysický potok