Stav
Dokončený
Délka
125 m
Období realizace
3. 2009 - 10. 2009
Projektant
Ing. Jaromír Rušar
Realizátor
EUROVIA Brno s.r.o.
Rozpočet
25 159 752 Kč
Zdroje financování
EU, IF SÚS JMK
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Stávající most byl nevyhovující jak z dopravního hlediska tak i po stránce stavebně technické. Nosná konstrukce mostu byla poškozena korozí, nefunkční izolace, zdeformovaná vozovka a pokročilá koroze zábradlí. Most nesplňoval bezpečnostního opatření proti pádu vozidel a jeho zatížitelnost byla nižší, než je požadována pro zatěžovací třídu A ČSN 73 62 03.
Původní zatížitelnost:
normální 25 t, výhradní 48 t, výjimečná 180 t
Nový stav:
Zatížitelnost mostu byla zvýšena zřízením spřažené železobetonové desky z bet. C 30/37, XF2, v tloušťce 150 mm. Ochranná izolace provedena z LAS jen je odvodňována drenážním pásem z plastbetonu. Vozovka mostu byla provedena z Aco-11 S tl. 100 mm. (vč. izolace a pečetící vrstvy). Šířkové uspořádání bylo upraveno, na volnou šířku 8,30 m mezi římsami, na kterých je revizní chodník šíře 0,75m. Na římsách bylo instalováno nad-obrubníkové zábradelní svodidlo ZSNH4/H2.
Délka přemostění 65,76 m
Směrový oblouk s poloměrem 125 m