Stav
Dokončený
Délka
96 m
Období realizace
8. 2008 - 9. 2008
Projektant
Ing. Ivo Prokop
Realizátor
INTER-STAV, spol. s r.o.
Rozpočet
5 973 389 Kč
Zdroje financování
IF SÚS JMK
Popis
Stav před rekonstrukcí:
Původní objekt mostu měl nevyhovující zatížitelnost (16 tun) z důvodu dimenzí hlavní nosné konstrukce, která se skládá z ocelových I profilů, a mostovky, jež je tvořena z ocelových podlažin ZORES. Izolační systém nosné konstrukce je nefunkční (koroze mostovky a hlavních nosníků).
Nový stav:
Šířka mostu: 8,5 m
Délka mostu: 14,02 m
Délka přemostění: 5,08 m
Kolmá světlost: 4,20 m
Volná výška mostního otvoru: 2,25 m
Kategorie komunikace: MO 7
Konstrukce vozovky mostu:
Asfaltový beton ABS II 40 mm
Spojovací postřik PSA
Obalované kamenivo OKS I 70 mm
Spojovací infiltrační postřik
Štěrkodrť ŠD 150 mm
Štěrkodrť ŠD 150 mm
Nový most je proveden jako jednopólový most ocelové trubní konstrukce typu Tubosider. Zatížitelnost nového mostu odpovídá zatěžovací třídě A (32 tun). Jelikož je most v intravilánu byl opatřen chodníkem šířky 1,5 m. Bezpečnost proti pádu vozidel nebo chodců z mostu zajišťuje zvýšená obruba a mostní zábradlí v délce říms. Šířka mezi zvýšenými obrubami (šířka vozovky) je 6,00 m. Napojení mostu na přilehlou pozemní komunikaci je plynulé v celkové délce 48 m. Při rekonstrukci byly vyměněny všechny konstrukční vrstvy vozovky až na pláň komunikace a vytvořeno odvodnění povrchové i spodní vody. Byla též provedena úpravy koryta vodoteče pod mostem.