Stav
Dokončený
Typ práce
Rekonstrukce
Délka
240 m
Období realizace
6. 2006 - 9. 2006
Projektant
Dosting spol. s.r.o. Brno
Realizátor
Skanska CZ region Brno
Rozpočet
7 158 138 Kč
Zdroje financování
JMK INV
Popis
Původní most byl postaven v roce 1890, poslední datu přestavby, výměny nosné konstrukce není znám. Nosná konstrukce byla ocelová 6 ks I nosníků s mostovkou z ocelových trub.Ocelová NK byla velmi silně zkorodovaná (I nosníky šupinkovitá koroze, příč. trubky místy zkorodované až do dutin). Opěry byly z kamenných kvádrů svisle popraskaných.
překážka přemostění: potok Semič
rok postavení pův.mostu: 1890
původní délka přemostění: 6,70 m
Údaje z poslední hlavní prohlídky z r. 2004
Zatížitelnost mostu Vn= 6 t, Vr= 11 t Trhliny Údaje z poslední hlavní prohlídky:
Stavební stav: VII – havarijní
Nový stav:
Nový most je jednopólový, konstrukci tvoří monolitická železobetonová rámová příčle tl. = 0,41 m, opěry tl. = 0,78 m, založený na vrtaných pilotách 2x5 ks, dl. 8 m. Mostní závěry nejsou provedeny, křídla jsou zavěšená, rovnoběžná. Izolace celoplošná z NAIP. Vozovka jednovrstvá ABS I tl = 60 mm. Římsy monolitické se svodidlovým zábradlím. Volná šířka mostu 6,50 m bez chodníků.
délka přemostění: 8,00 m
zatížitelnost: Vn =32 t, Vr = 80 t, Ve = 196 t
Provozní staničení: 1,070 km
rok postavení: 2006
Sčítání dopravy: sčítání na silnice III/37414 se neprovádí